Skip to content
Mailpoint
Engelse taal Nederlandse taal Amerikaanse taal Spaanse taal
Sidebar Image

ALTIJD LAGE MAIL- EN PORTOTARIEVEN BIJ POSTVERZENDING DOOR DE MAILPOINT GROUP

Veel van onze cliënten maken reeds gebruik van de voordelige mail- en verzendservice. Wij verzorgen daardoor op jaarbasis vele miljoenen mailings o.a. in samenwerking met PostNL, veelal CO2-neutraal. Als u óók gebruik wilt maken van onze voordelige “Mail & Porto Combinatie” komt u bij ons direct in aanmerking voor een belangrijke kostenbesparing op de verzend(porto)kosten van uw mailing en/of de verzending van periodieken publicaties.

Naast andere vormen van marketing en communicatie is het regelmatig verzenden van informatie en reclame door middel van direct mail een steeds belangrijker marketing instrument gebleken. Door de hoge verzendkosten is direct mail soms duurder in de distributie ten opzichte van ander veelal digitale reclameuitingen.

Echter door het zeer grote dagelijkse (post) verzendvolume van Mailpoint zijn wij in staat om onze klanten sterk mee te laten profiteren van onze speciale, of grote verzend-volume-kortingen. Verzendkortingen, die al bij een kleine oplage, van de te verzenden mailstukken interessant zijn.

Wat moet u doen om te weten te komen wat het verzend(porto)voordeel is?

  1. Inventariseer uw mailing op onder andere: gewicht, formaat, het aantal te verzenden mailstukken en land van bestemming.
  2. Neem contact op met Mailpoint en u ontvangt binnen één dag advies met onze (portokosten)offerte.
  3. Kies voor Mailpoint en neem de beslissing om uw (complete) mailing door ons te laten verzorgen. Alvast bedankt, wij staan voor u klaar!